søndag, september 20, 2009

Ny look

Nå har jeg fått oppdatert utseende på bloggen. Det ble en standard mal, men bedre enn slik den var tror jeg. Jeg har ikke hatt ork til å gjøre noe med det tidligere, og har tenkt at "alle" andre leser bloggen min i en RSS-leser, som jeg gjør med de fleste blogger jeg følger. Men jeg tar kanskje feil.

Jeg har oppdatert lenkelista på sida. Det er ikke alle bloggene jeg leser like nøye lenger, men alle har jeg lest nøye en tid og anbefaler dem. Det betyr ikke at jeg står for alt som er skrevet på disse bloggene. Det er sunt med litt ulike perspektiv og noen tanker å bryne seg på :-)

Når den gjelder oppdateringsfrekvensen, så variener den og det vil den gjøre. Om en leser blogger med en RSS-leser gjør det ikke så mye, man får uansett beskjed når det kommer nye innlegg. For dere andre: dere får sjekke innom med ujevne mellomrom.

Blogginnleggene spenner over en salig blanding av temaer. Det kommer det sikkert til å gjøre fremover og. Om det er noe dere VIL jeg skal skrive mer om, så er det lov å komme med ønsker. Og om dere vil ha kortere/lengre innlegg, mer bilder, anbefalinger, engelsk, eller andre ting. Ellers forsetter jeg i mitt eget spor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

visninger