torsdag, februar 11, 2010

Strikkekos

Jeg hører nesten bare på musikk på dataen, ofte mens jeg leser andre ting eller programmerer. Det er jo greit å ha musikk på i bakgrunnen, men noe musikk fortjener å få bli lytta til uten forstyrrelser.

I det siste har jeg satt meg ned på kvelden med musikk og strikketøy og lytter. Jeg får hørt skikkelig etter på musikken og klarer å strikke uten å gå lei. Fantanstisk.

Spillelista har bestått av følgende:
Melissa Horn anbefalt av Hallgrim
Herborg Kråkeviks to siste plater Annleis enn i går og Kvar ein dag, anbefalt av Cathrine
Andy Osengas The Morning (tekster her)
og litt Pierce Pettis anbefalt av The Rabbit Room.

Og strikkeoppskrifta fant jeg hos Johanne.

Jeg er så takknemlig for alt det nettet gir meg. Samtidig er det godt med en pause iblant. Takk for anbefalingene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

visninger