fredag, mai 05, 2006

Hei

Tenkte jeg skulle oppdatere dere på hvordan forsettene mine går...
Glemte forresten å skrive på å involvere meg i AFS. Har iallefall fått kontakt med lokallaget i Tromsø, så det lover godt.

- dagboka går ganske greit...men det er begrensa hva en orker å skrive på en lang flytur
- akkurat nå sitter jeg å finner bilder til framkalling (noe jeg ikke har gjort siden oktober for halvannet år siden), så det er håp for scrapbookinga. Fant forresten noen veldig kule gamle stempelsett her på kontoret...skal smiske litt med sjefen, så kanskje jeg får dem. De er ikke i bruk lenger iallefall. Bildene går det bra med også...
- kan bli litt vanskelig med TV-tittinga, 24 starta i går, og jeg er allerede hekta...
- i går var det rokkering rocking i stua - det må telle som trim
- det amerikanske godteriet har vært litt for fristende i det siste
- og jeg er totalt døgnvill...

1 kommentar:

  1. Hei, Marit!

    Jeg fikk blogg-adressen din av Mirjam, så det var stas!
    Tusen takk for postkortet fra Arizona - det er så hyggelig at du husker på meg :)

    Klokka er halv fem om morgenen, og jeg holder på å skrive ut eksamensoppgaven som skal leveres kl 9...
    Arbeider best under press, men noen ganger blir det litt mye press og lite søvn.

    Så hyggelig at du og Dina skal bo sammen til høsten.

    Ha en lykkelig dag!

    SvarSlett

visninger