lørdag, mai 13, 2006

Marit's list of american things coming to Norway

Det imponerer meg stadig hva som kommer i norske hyller. Ikke det at jeg ønsker meg mest mulig amerikansk mat (selv om det er endel ting jeg savner), men jeg har stadig vekk den følelsen av: ja men det har jeg jo sett før! Dere får ta den som den er. Og så har jeg en trang til å dele dette med noen, så det skjer her. Ofte har ting vært i butikkene ei stund før jeg ser det, så det er ikke en fullkommen liste.

Deli de Luca har masse amerikansk godteri
Fant Baby carrots på Rema 1000 Finnsnes 12. mai 05
Så reklame for granola bars i mai (med sjokoladetrekk, velger ikke den mindre usunne varianten, nei)
Juicy fruit/berries - Welchs fruit (den amerikanske smaker bedre, kanskje pga de kunstige smaksstoffene?) april 06

Tidligere:
Scrapbooking
Matpakkeposer/zip lock bags sommeren 05
Maltesers (dårlig etterligning av) Whoppers februar 06

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

visninger