tirsdag, august 12, 2008

Status hjemreise

Da har jeg fått oppdatert litt... Ble 50/50 engelsk og norsk så nå må alle være fornøyd?! Har noen turer til å skrive om, men det får bli seinere.

Jeg er "nesten" ferdig med å komme meg ut av hybelen. I morra skal rommet sjekkes, og jeg skal og en liten tur på jobb. Torsdag morgen bærer det nordover med tog. Gleder meg!

Jeg blir å bytte tilbake til norsk mobil en av de nærmeste dagene - sannsynligvis på fredag, så vet dere det.

Det er kjedelig å reise herifra - men sånn er det. Gleder meg til å komme nordover! Men det skal bli godt å få noen dager for meg selv først, med begrensa muligheter til å gjøre noe som helst.

Takk for at dere gidder å lese, og det er lov å legge igjen kommentarer.

For siste gang fra Suisse, Svizzera, Svizra Schweiz, Switzerland, Sveits eller Confederatio Helvetia

2 kommentarer:

  1. Velkommen til Norge igjen! Har vært kjekt å lese, du fortsetter vel med bloggen i tromsø??
    klem fra mari

    SvarSlett
  2. Hei! velkommen tilbake Tromsø, blir kjekt å se deg igjen! nå sitter jeg forresten i vårt nye store kjøkken, herli!;) gled deg! klem

    SvarSlett

visninger