torsdag, juli 24, 2008

Det er mye som skje...

Lørdag besøkte jeg et skikkelig slott. Bilder kommer...
Søndag var det fokus på Kina i forbindelse med OL som starter snart. Etterpå var det lunsj med mange retter kinesisk mat og skikkelig god ris. Det er veldig god å være sammen med de andre i menigheten.
Mandag hadde jeg midt-veis-presentasjon (uff). Om kvelden var jeg sammen med et par jenter fra lab-en, ho ene skulle tilbake til India, og de laget god (og sterk!) mat.
Tirsdag fikk jeg vasket litt tøy, og fikk oppdatering fra Tromsø og hjemme. Har hørt lite fra Tromsø i sommer...
I går fikk jeg bestilt interrail-billet hjem (inkludert fri reise i Norge - heldig med den). Om kvelden dro jeg til ei i menigheten som er fysioterapaut og ho behandla foten min, og vi prata og spiste sammen. Det var veldig hyggelig, og foten er mye bedre.
I dag er jeg kjempetrøtt. Men jeg må få vasket tøy og vasket opp og... jobbe litt mer før jeg går hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

visninger